JUB je v ljubljanskem Tivoliju pripravil sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL

Družba JUB je v prostorih Švicarije v Tivoliju pripravila sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL, ki je JUB-ova najuspešnejša in najmočnejša blagovna znamka. Na predstavitvi so lahko udeleženci spremljali kratke utrinke iz JUB-ovih arhivov in obujali spomine na čase pred petimi desetletji, ko je JUPOL že postajal velika tržna uspešnica. Zgodbo o razvoju JUPOL-a so z njimi delili tisti, ki so najbolj zaslužni za njegov uspeh in  prepoznavnost te blagovne znamke na mednarodnih tržiščih, srečanje pa so popestrili tudi z zanimivimi gosti, ki so z JUB-om ob letošnjem jubileju še posebej tesno povezani.

 

jupol 50 let

Eva Štangar, vodja razvojnega področja za notranje barve v JUB-u, Simona Sojar, produktna vodja za JUPOL, Franc Bernad, nekdanji vodja razvoja, Sašo Kokalj, predsednik uprave in Štefan Hoyer, predsednik nadzornega sveta v družbi JUB, Anita Ogulin iz ZPM Ljubljana Moste-Polje in Marjan Platovšek, avtor grafičnega znaka JUB.

 

JUB je praznovanje  50-letnice JUPOL-a  organiziral na 10 tržiščih, kjer posluje preko svojih družb, da bi se tako svojim kupcem na svojevrsten način zahvalil za njihovo zvestobo in zaupanje. Tako se je v okviru akcije 'JUPOL potuje. JUPOL povezuje.' na pot po 10 državah odpravilo vedro JUPOL v spremstvu vozila Navare, ki je v 3 mesecih obiskalo preko 100 mest in pri tem prevozilo več kot 5.000 kilometrov. V začetku junija je prispelo v Slovenijo, kjer se je zgodba JUPOL-a v letu 1969 tudi začela, z obiskom številnih prodajnih mest ter srečanjih s kupci pa je svojo pot zaključilo na sedežu družbe v Dolu pri Ljubljani. JUPOL je v tem času prejel več kot 50.000 voščil, lepih želja ter iskrenih rojstnodnevnih čestitk, nekaj najbolj iskrivih pa so v JUB-u delili tudi z udeleženci na praznovanju v Švicariji. Da je bil ta tivolski center ustvarjanja izbran za zaključno prireditev, ni naključje, saj so v JUB-u želeli na simboličen način izkazati spoštovanje JUPOL-u, ki uporabnikom nudi nešteto ustvarjalnih in kreativnih izvedb v prostoru.

 

pasica aplikacija

 

JUPOL, ki se je že zgodaj uveljavil kot blagovna znamka in postal generično ime za notranjo zidno barvo, danes najdemo v vsem prepoznavni embalaži na številnih trgovskih policah ponudnikov gradbenih materialov. ''Potrošniki ga cenijo prav zaradi njegove konstantne kakovosti in odličnih aplikativnih lastnosti,'' je poudaril Sašo Kokalj, predsednik uprave družbe JUB, ''in lahko rečem, da je JUPOL barva več generacij in da je zaradi svoje kakovosti in tradicije preprosto legendaren.'' Poudaril je, da je za ugled in graditev močne blagovne znamke zelo pomembno, da so pozorni na dosledno izpolnjevanje obljub blagovne znamke, tako da uporabnik vedno dobi to, kar od blagovne znamke  pričakuje. ''V JUB-u se ves čas prilagajamo trgu in hitro odzivamo na potrebe uporabnikov, saj je konkurenca danes na trgu res velika. Dokaz za to je, da z novimi izdelki nenehno širimo družino JUPOL, saj želimo uporabnikom zagotoviti udobne in zdrave bivanjske pogoje. Kupci so danes tudi vse bolj ozaveščeni in informirani, tako da jim oznake, kot so A+, Trusted Brand, Best Buy ali Produkt leta, ki jih najdejo na embalaži, pomenijo pravo usmeritev k nakupu. Istočasno v JUB-u svoje kupce ozaveščamo tudi z informacijami o pravilni uporabi naših izdelkov ter o ravnanju z odpadki. In če so v preteklosti več pozornosti namenjali barvnim odtenkom, potrošniki danes vse bolj preverjajo, ali so izdelki trajnostni in tudi okolju in uporabniku prijazni. Seveda smo na tem področju med vodilnimi, kot specializiran proizvajalec notranjih barv pa danes soustvarjamo tudi modne trende, kar potrošniki vedno bolj cenijo.''

 

jupol 50 let Anita Ogulin je Sašo Kokalj

Anita Ogulin je Sašu Kokalju, predsedniku uprave družbe JUB, predala punčko, ki so jo v zahvalo zaposlenim v JUB-u za nedavno barvito prenovo Vile Šumice izdelali otroci iz počitniškega doma v Kranjski Gori.

 

V 60-ih letih prejšnjega stoletja je industrija barv doživljala pomembne spremembe. Takrat so prostore barvali pretežno z apnom in na kredo, recepture teh barv pa so skrbno varovali profesionalni izvajalci. Barve za takojšnje delo so bile izjemno drage, zato je Florjan Regovec, takratni tehnični vodja in kasnejši direktor JUB-a, že razvijal barvo, ki bi bila pripravljena za takojšnje delo in s katero bi lahko vsak barval sam. V letu 1969 je JUB trgu že predstavil svojo prvo disperzijsko barvo JUPOL, ki je hitro postala najbolj znana blagovna znamka za zidno barvo v celotni takratni Jugoslaviji. V tem času so v JUB-u že začeli razvijati niansirna sredstva DIPI, začela pa se je tudi zgodba znamenitih in vsestransko uporabnih hobokov, plastičnih veder, ki so zamenjala salonitne sodčke. Temelji današnjega uspešnega mednarodnega podjetja JUB so začeli nastajati s prihodom Štefana Hoyerja, ki je po letu 1976 prevzel odgovornost za razvoj blagovne znamke JUPOL in je med najbolj zaslužnimi za njen velik ugled. Kot direktor in predsednik uprave je vodil JUB več kot tri desetletja, danes pa opravlja funkcijo predsednika nadzornega sveta. ''Z obdobjem naredi sam je pleskanje postalo del našega življenja, JUPOL pa je tu igral ključno vlogo. Povpraševanja je bilo vedno več, in čeprav smo se v 80-ih soočali tudi s hudimi omejitvami uvoza surovin ter s pomanjkanjem naprav in opreme, smo uspeli nadaljevati z razvojem naših disperzijskih izdelkov. Po osamosvojitvi Slovenije smo v 90-ih poskrbeli za širitev na tradicionalne trge bivše države in tudi druga zahodna tržišča, pri tem pa beležili nenehno rast prodaje. JUPOL je tudi danes naš paradni produkt, saj smo na trgu še vedno najbolj prepoznani po svojih kakovostnih zidnih barvah. Ob stalnem tehnološkem razvoju ter s posluhom za potrošnika in okolje smo tako ustvarili blagovno znamko, ki je uveljavljena na tržiščih več kot 30 držav, in na to smo v JUB-u lahko upravičeno ponosni.''

Praznovanje 50-letnice JUPOL-a letos JUB obeležuje tudi s številnimi humanitarnimi projekti na območju 10 držav, kjer je blagovna znamka uveljavljena že 5 desetletij. Podprl je prenovo mnogih vrtcev in šol, barve za prenovo stanovanj pa prispeval tudi za številne socialno ogrožene družine. V Sloveniji bo skozi programa Veriga dobrih ljudi in Botrstvo v Sloveniji vse do jeseni potekalo sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje. ''Veseli smo JUB-ove podpore, ki jo namenjajo otrokom iz socialno ogroženih družin, in njihovim prizadevanjem, da bi jim omogočili bolj barvito otroštvo,'' se je ob tej priložnosti JUB-u in zaposlenim zahvalila Anita Ogulin.

V JUB-u letos obeležujejo še en jubilej – 100-letnico imena podjetja. Kratica JUB je nastala kot izvedenka iz daljšega naziva Jugoslovenska industrija ulja i boja v letu 1919, ko je tovarno v last prevzela zagrebška delniška družba. Ker si ob ohranjanju tradicije in zgodovinske vrednosti zasluži vse spoštovanje, je kratico tudi po letu 1953 JUB obdržal v imenu svoje korporativne blagovne znamke. Na praznovanju so skupaj z grafičnim oblikovalcem Marjanom Platovškom, ki je pred 40 leti izdelal grafični znak JUB in ga podjetje z malenkostnimi spremembami v tipografiji uporablja še danes, odkrili tudi motiv, ki ga je naslikal posebej za to priložnost. Platovšek, ki je javnosti zadnja tri leta poznan kot ljubiteljski slikar portretov v pop art tehniki, ta pa se zgleduje po umetnostnem gibanju Andyja Warhola, je tudi motiv za JUPOL-ovo 50-letnico ustvaril izključno z barvo JUPOL Classic in niansirnimi sredstvi DIPI.  

 


Kontaktirajte ponudnika Jub d.o.o.

   
Ime in priimek:
Vaš e-poštni naslov:
Kontakni telefon:
Zadeva:
Sporočilo:
  Pošljite kopijo sebi
 
Zaradi varnosti vas prosimo če prepišete naključno generirano kodo v spodnje vnosno polje. Če koda ni berljiva kliknite nanjo in bo sistem naložil drugo kodo
Varnostna koda:
 
Soglasje Soglašam, da moje posredovane osebne podatke lahko zberete in uporabite za namen priprave informativne ponudbe ali za odgovor ustreznega strokovnjaka. Več v Obvestilu o zasebnosti.
 
 

Podobni članki

 

Varčevanje toplotne energije

Izbiranje toplotne črpalke

Toplotne črpalke so nedvomno eden bolj ekonomičnih sistemov ogrevanja, z njimi lahko ogrejemo še sanitarno vodo, omogočajo tudi prezračevanje ter hlajenje ali ogrevanje zraka. Zaradi številnih prednosti je zanje veliko zanimanje. Pri izbiri ustrezne toplotne črpalke se vedno odločamo med več možnostmi

Odlična priložnost za ogrevanje s plinsko pečjo

Ogrevanje gospodinjstev z zemeljskim plinom je vse bolj priljubljeno in ima v Sloveniji pomemben delež. Razlogov za to je verjetno več, predvsem pa takojšnja in enakomerna toplota,...

Delovanje toplotne črpalke - toplotni stroj

Ali znate podrobno razložiti kako deluje vaš televizor? Ali pa mobilni telefon? Kako je možno, da lahko sredi tuje države v nekaj sekundah pokličete domačo številko.

Preverili delovanje toplotne črpalke Altherme - HT v starejši hiši

Meritve in strokovnjaki potrjujejo zanimiv paradoks. Pokazalo se je, da so toplotne črpalke najbolj primeren vir toplote tudi za energijsko potratne stavbe.

GRADNJA IN OBNOVE

Pasivna lesena hiša - kako izbrati pravo, zame najprimernejšo

Lesene hiše izpodrivajo klasične zidane hiše, nakup hiše izpodriva gradnjo hiše, energijsko varčne pasivne hiše izpodrivajo energijsko potratne hiše, obnovljivi viri izpodrivajo fosilna goriva. Ta štiri dejstva so bila vodilo, da smo se v reviji odločili za podrobnejše predstavitve nekaterih...

Rolete – kako jih pravilno uporabljati, kdaj izbrati senčila od zunaj, ter...

Eden osrednjih izzivov družbe je zagotoviti cenovno dostopno oskrbo z energijo za prihodnje generacije. Globalno stavbe porabijo 40% celotne porabe energije, od tega je približno polovica samo za hlajenje in ogrevanje....

Zrakotesnost pasivne hiše

Vsi poznamo prepih skozi netesne stike pri oknu, težje pa si predstavljamo, da lahko „pušča” tudi skozi vtičnico, sifon v kopalnici, ključavnico na vratih ali na stiku temeljne plošče in zunanje stene....

Streha kot ščit pred vremenom in hkrati energetska komponenta stavbe

Razvoj materialov, kompozitov, premazov in tehnoloških postopkov omogoča izdelavo vse bolj naprednih in odpornih strešnih kritin. Na trgu so na voljo sodobni izdelki, rezultat zadnjih raziskav in inovacij, strešniki...

ELEKTRIČNA ENERGIJA

Končno spet boljši časi za sončne elektrarne?

Samooskrba z elektriko je dejansko mehanizem obračuna električne energije, katere namen je spodbujanje izgradnje mikro naprav za proizvodnjo električne energije iz obnovljivih virov ter porabe v njih proizvedene električne energije na istem mestu. Gre za mehanizem, za katerega se pogosto uporablja tujka...

Sončna elektrarna 11 kW - cena in donos

Sončna elektrarna je za široko rabo ena bolj donosnih naložb. Cena sončne elektrarne je, glede na prihranke v celi življenjski dobi delovanja ter glede na donose bančnih depozitov nizka in obeta dober donos, saj...

Ogrevanje hiše s samooskrbno električno energijo

S sprejetjem Uredbe o samooskrbi z električno energijo iz obnovljivih virov (Net metering), je možno z vgradnjo mikro sončne elektrarne na streho objekta, v večji meri znižati stroške za ogrevanje.

Sončne elektrarne - kam po dober nasvet in izvedbo

Sončne elektrarne in toplotne črpalke skupaj prihranijo največ, stroški za elektriko se zmanjšajo na minimum, investiciji pa sta zaradi ugodnih pogojev financiranja stroškovno zelo ugodni. Priporočamo, da...

Aktualne novice

Blagovna znamka Jupol v praznovanju 50. rojstnega dne

Družba JUB je v prostorih Švicarije v Tivoliju pripravila sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL, ki je JUB-ova najuspešnejša in najmočnejša blagovna znamka. Na predstavitvi so lahko udeleženci spremljali kratke utrinke iz JUB-ovih arhivov in obujali spomine na čase pred petimi desetletji, ko...

Prihodnost gradnje na 52. MOS-u od 10. do 15. septembra

MOS Dom, MOS Tehnika, MOS Turizem, MOS B2B in MOS Plus bodo na celjskem sejmišču od 10. do 15. septembra obiskovalce ponovno razveseljevali s široko ponudbo na enem mestu. Zaradi sledenja trendom, novostim in...

Otvoritev učnega centra Panasonic

Japonsko podjetje Panasonic bo v Sloveniji, v občini Hoče – Slivnica, odprlo prvi tako imenovani učni center Panasonic (HVAC), ki bo omogočal prenos idej, znanja in tehnološkega sodelovanja....

Branje revije Varčujem z energijo prijaznejše bralcu

V juliju je izšla nova, 67. številka revije Varčujem z energijo. Revijo lahko naročite na dom ali podjetje za...

Prezračevanje, klimatizacija

Je boj z zidno plesnijo vnaprej izgubljena bitka?

Boj z zidno plesnijo je ena najpogostejših težav, s katero se srečujemo lastniki stanovanj in družinskih hiš. Na srečo obstaja kar nekaj načinov, da plesen odstranimo, še bolje pa je da sploh prepečimo njen nastanek.

Ste tudi vi izpostavljeni negativnim učinkom rakotvornega plina radon v vašem...

V kar tretjini Slovenije smo izpostavljeni prekomernim vrednostim radioaktivnega in rakotvornega plina radon. Radon velja za tihega ubijalca v naših domovih. Pronica iz kamnin v kletne prostore in od tam v bivalne...

Revolucionarna Samsung brezvetrna klimatska naprava, ki odpihne visoke račune

Ne piha, a hladi. Dobro ohladi, a malo porabi. Nova Samsung Wind-Free™ klimatska naprava AR9500M sledi svojemu uspešnemu modelu samostoječe Wind Free klime in odpravlja dve najpogostejši nevšečnosti uporabe...

Decentralno prezračevanje ne pomeni lokalno prezračevanje!

Decentralni prezračevalni sistem ni lokalni prezračevalni sistem, kot se pogosto napačno navaja, opozarja Milan Kuster, direktor podjetja Lunos Slovenija. Lokalno namreč pomeni, da prezračujemo le prostor, v katerem...

Varčevanje vode

Nakup čistilne naprave – kaj moramo vedeti

Nakup male čistilne naprave ni enostaven, saj jo kupujemo za več desetletij. V tem času bo morala delovati brez napak, uporabniku pa povzročati čim manjše stroške. Ponudba na trgu je velika, zato so se v podjetju Armex odločili, da z nekaj nasveti pomagajo izbrati dobavitelja oziroma proizvajalca vaše bodoče...

Biološka čistilna naprava in pameten nakup

Ob veliki ponudbi raznih proizvajalcev se je potrebno odločiti za izdelek, ki bo izpolnil obljube in pričakovanja. Biološko čistilno bomo uporabljali več desetletij, delovati mora brezhibno in skoraj brez stroškov,...

Čista pitna voda

Čeprav imamo v Sloveniji dobre pogoje in naravne danosti, ni samoumevno, da bomo imeli v svojem domu čisto pitno vodo. Zaradi težav na vodovodnem omrežju, ki je marsikje zastarelo in dotrajano, prihaja do...

Lovilci olj vedno pomembnejši

Z olji vseh vrst vse bolj onesnažujemo okolje in pitno vodo, zato je potrebno izlive preprečiti. Z eno kapljico olja onesnažimo 200 litrov pitne vode, s kapljico bencina pa kubični meter, zato so ekosistemi,...

ZELENA MOBILNOST

Električni avto - nujno in takoj

Motor z notranjim zgorevanjem je premična in komplicirana kemična tovarna. Ima izjemno slab izkoristek, saj od vsakega litra bencina 6 deci spremeni v toploto in izpušne pline, samo ostanek služi resničnemu premikanju naprej.

Električni avto da ali?

Če bi vse odpadne snovi, ki povzročajo neprijetne klimatske spremembe lahko odvedli v vesolje, električnega avta sploh nebi potrebovali. Naprej bi lahko kurili premog in nafto, večina toplotnih strojev pa bi lahko...

Finančna matematika za električni avto -  strošek za gorivo zamenjam z...

V praksi izkušnje za električni avto kažejo, da je ta zelo primeren za vse uporabnike, ki dnevno v povprečju opravijo vsaj 100 kilometrov in lahko baterijo polnijo doma. Ti spadajo v veliko skupino dnevnih migrantov,...

Električni avto povsem enakovreden bencinskemu

Zakaj nekateri posamezniki prisegajo na električne avtomobile. Eden takih je Adrian Ruchini, ki nam je zaupal izkušnje ob vožnji električnega avtomobila, njegova glavna motivacija za prehod na električni avto je bil...

Inštalacije

Tako lahko lastniki varčujejo

Fosilna goriva se bodo zagotovo dražila, kar naredi obnovljive vire energije za ogrevanje objektov še bolj zanimive. Pri tem so zelo priročne toplotne črpalke, čeprav niso poceni.

Varna uporaba je na prvem mestu

Takojšnja in enakomerna toplota, visoki izkoristki, nizka cena in največji dolgoročni prihranki so prednosti, zaradi katerih je uporaba zemeljskega plina v gospodinjstvih čedalje bolj razširjena. Pomembno pa je, da...

Menjam ogrevanje za talno

V želji za udobjem in ugodjem človeštvo že tisočletja prilagaja svoja bivališča razmeram v okolju. V hladnejših dneh leta je prostore kjer bivamo potrebno ogreti, da bi se v njih dobro počutili. Med več načini...

Suhomontažni sistem talnega ogrevanja Uponor

Pri adaptacijah starih zgradb se pogosto pojavijo potrebe po vgradnji talnega ali stenskega ogrevanja, saj se običajno investitorji odločijo za vgradnjo ogrevalnega sistema, ki bi deloval najbolj učinkovito in tudi...

IZKORISTI UGODNO PONUDBO

Ali je samooskrba z elektriko za gospodinjstva donosna naložba, koliko lahko prihranimo in koliko nas naložba stane, nam je pojasnil predstavnik podjetja Enertec, Peter Kumer, soustanovitelj nove blagovne znamke Moja...

ponudniki toplotnih

S klikom na posamično podjetje dostopate do tehničnih karakteristik ponudnikov TOPLOTNIH ČRPALK zrak – voda

fotovoltaicne-elektrarne
Posodobljen akcijski načrt OVE za sončne elektrarne predvideva cca. 10% rast letno. Do leta 2020 naj bi dodatno inštalirali 161 MW sončnih elektrarn. S sprejetjem Uredbe o samooskrbi…
ogrevanje
Toplotne črpalke prestrezajo energijo zemlje, zraka ali vode. Ob primerjavi sistemov za toplotne črpalke lahko kljub višjim stroškom investicije…
pasivna-hisa
Za ogrevanje, hlajenje, pripravo tople vode, klimatizacijo in razsvetljavo v pasivni ali skoraj nič - energijski hiši potrebujejo tako malo energije…
Gradnja in obnove
DOBRA PRAKSA GRADNJA in OBNOVE
Do leta 2020 naj bi po evropskih smernicah, ki jim sledi tudi Slovenija, razvoj gradnje energijsko učinkovitih stavb dosegel nivo skoraj nič – energijske hiše.