JUB je v ljubljanskem Tivoliju pripravil sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL

Družba JUB je v prostorih Švicarije v Tivoliju pripravila sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL, ki je JUB-ova najuspešnejša in najmočnejša blagovna znamka. Na predstavitvi so lahko udeleženci spremljali kratke utrinke iz JUB-ovih arhivov in obujali spomine na čase pred petimi desetletji, ko je JUPOL že postajal velika tržna uspešnica. Zgodbo o razvoju JUPOL-a so z njimi delili tisti, ki so najbolj zaslužni za njegov uspeh in  prepoznavnost te blagovne znamke na mednarodnih tržiščih, srečanje pa so popestrili tudi z zanimivimi gosti, ki so z JUB-om ob letošnjem jubileju še posebej tesno povezani.

 

jupol 50 let

Eva Štangar, vodja razvojnega področja za notranje barve v JUB-u, Simona Sojar, produktna vodja za JUPOL, Franc Bernad, nekdanji vodja razvoja, Sašo Kokalj, predsednik uprave in Štefan Hoyer, predsednik nadzornega sveta v družbi JUB, Anita Ogulin iz ZPM Ljubljana Moste-Polje in Marjan Platovšek, avtor grafičnega znaka JUB.

 

JUB je praznovanje  50-letnice JUPOL-a  organiziral na 10 tržiščih, kjer posluje preko svojih družb, da bi se tako svojim kupcem na svojevrsten način zahvalil za njihovo zvestobo in zaupanje. Tako se je v okviru akcije 'JUPOL potuje. JUPOL povezuje.' na pot po 10 državah odpravilo vedro JUPOL v spremstvu vozila Navare, ki je v 3 mesecih obiskalo preko 100 mest in pri tem prevozilo več kot 5.000 kilometrov. V začetku junija je prispelo v Slovenijo, kjer se je zgodba JUPOL-a v letu 1969 tudi začela, z obiskom številnih prodajnih mest ter srečanjih s kupci pa je svojo pot zaključilo na sedežu družbe v Dolu pri Ljubljani. JUPOL je v tem času prejel več kot 50.000 voščil, lepih želja ter iskrenih rojstnodnevnih čestitk, nekaj najbolj iskrivih pa so v JUB-u delili tudi z udeleženci na praznovanju v Švicariji. Da je bil ta tivolski center ustvarjanja izbran za zaključno prireditev, ni naključje, saj so v JUB-u želeli na simboličen način izkazati spoštovanje JUPOL-u, ki uporabnikom nudi nešteto ustvarjalnih in kreativnih izvedb v prostoru.

 

pasica aplikacija

 

JUPOL, ki se je že zgodaj uveljavil kot blagovna znamka in postal generično ime za notranjo zidno barvo, danes najdemo v vsem prepoznavni embalaži na številnih trgovskih policah ponudnikov gradbenih materialov. ''Potrošniki ga cenijo prav zaradi njegove konstantne kakovosti in odličnih aplikativnih lastnosti,'' je poudaril Sašo Kokalj, predsednik uprave družbe JUB, ''in lahko rečem, da je JUPOL barva več generacij in da je zaradi svoje kakovosti in tradicije preprosto legendaren.'' Poudaril je, da je za ugled in graditev močne blagovne znamke zelo pomembno, da so pozorni na dosledno izpolnjevanje obljub blagovne znamke, tako da uporabnik vedno dobi to, kar od blagovne znamke  pričakuje. ''V JUB-u se ves čas prilagajamo trgu in hitro odzivamo na potrebe uporabnikov, saj je konkurenca danes na trgu res velika. Dokaz za to je, da z novimi izdelki nenehno širimo družino JUPOL, saj želimo uporabnikom zagotoviti udobne in zdrave bivanjske pogoje. Kupci so danes tudi vse bolj ozaveščeni in informirani, tako da jim oznake, kot so A+, Trusted Brand, Best Buy ali Produkt leta, ki jih najdejo na embalaži, pomenijo pravo usmeritev k nakupu. Istočasno v JUB-u svoje kupce ozaveščamo tudi z informacijami o pravilni uporabi naših izdelkov ter o ravnanju z odpadki. In če so v preteklosti več pozornosti namenjali barvnim odtenkom, potrošniki danes vse bolj preverjajo, ali so izdelki trajnostni in tudi okolju in uporabniku prijazni. Seveda smo na tem področju med vodilnimi, kot specializiran proizvajalec notranjih barv pa danes soustvarjamo tudi modne trende, kar potrošniki vedno bolj cenijo.''

 

jupol 50 let Anita Ogulin je Sašo Kokalj

Anita Ogulin je Sašu Kokalju, predsedniku uprave družbe JUB, predala punčko, ki so jo v zahvalo zaposlenim v JUB-u za nedavno barvito prenovo Vile Šumice izdelali otroci iz počitniškega doma v Kranjski Gori.

 

V 60-ih letih prejšnjega stoletja je industrija barv doživljala pomembne spremembe. Takrat so prostore barvali pretežno z apnom in na kredo, recepture teh barv pa so skrbno varovali profesionalni izvajalci. Barve za takojšnje delo so bile izjemno drage, zato je Florjan Regovec, takratni tehnični vodja in kasnejši direktor JUB-a, že razvijal barvo, ki bi bila pripravljena za takojšnje delo in s katero bi lahko vsak barval sam. V letu 1969 je JUB trgu že predstavil svojo prvo disperzijsko barvo JUPOL, ki je hitro postala najbolj znana blagovna znamka za zidno barvo v celotni takratni Jugoslaviji. V tem času so v JUB-u že začeli razvijati niansirna sredstva DIPI, začela pa se je tudi zgodba znamenitih in vsestransko uporabnih hobokov, plastičnih veder, ki so zamenjala salonitne sodčke. Temelji današnjega uspešnega mednarodnega podjetja JUB so začeli nastajati s prihodom Štefana Hoyerja, ki je po letu 1976 prevzel odgovornost za razvoj blagovne znamke JUPOL in je med najbolj zaslužnimi za njen velik ugled. Kot direktor in predsednik uprave je vodil JUB več kot tri desetletja, danes pa opravlja funkcijo predsednika nadzornega sveta. ''Z obdobjem naredi sam je pleskanje postalo del našega življenja, JUPOL pa je tu igral ključno vlogo. Povpraševanja je bilo vedno več, in čeprav smo se v 80-ih soočali tudi s hudimi omejitvami uvoza surovin ter s pomanjkanjem naprav in opreme, smo uspeli nadaljevati z razvojem naših disperzijskih izdelkov. Po osamosvojitvi Slovenije smo v 90-ih poskrbeli za širitev na tradicionalne trge bivše države in tudi druga zahodna tržišča, pri tem pa beležili nenehno rast prodaje. JUPOL je tudi danes naš paradni produkt, saj smo na trgu še vedno najbolj prepoznani po svojih kakovostnih zidnih barvah. Ob stalnem tehnološkem razvoju ter s posluhom za potrošnika in okolje smo tako ustvarili blagovno znamko, ki je uveljavljena na tržiščih več kot 30 držav, in na to smo v JUB-u lahko upravičeno ponosni.''

Praznovanje 50-letnice JUPOL-a letos JUB obeležuje tudi s številnimi humanitarnimi projekti na območju 10 držav, kjer je blagovna znamka uveljavljena že 5 desetletij. Podprl je prenovo mnogih vrtcev in šol, barve za prenovo stanovanj pa prispeval tudi za številne socialno ogrožene družine. V Sloveniji bo skozi programa Veriga dobrih ljudi in Botrstvo v Sloveniji vse do jeseni potekalo sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje. ''Veseli smo JUB-ove podpore, ki jo namenjajo otrokom iz socialno ogroženih družin, in njihovim prizadevanjem, da bi jim omogočili bolj barvito otroštvo,'' se je ob tej priložnosti JUB-u in zaposlenim zahvalila Anita Ogulin.

V JUB-u letos obeležujejo še en jubilej – 100-letnico imena podjetja. Kratica JUB je nastala kot izvedenka iz daljšega naziva Jugoslovenska industrija ulja i boja v letu 1919, ko je tovarno v last prevzela zagrebška delniška družba. Ker si ob ohranjanju tradicije in zgodovinske vrednosti zasluži vse spoštovanje, je kratico tudi po letu 1953 JUB obdržal v imenu svoje korporativne blagovne znamke. Na praznovanju so skupaj z grafičnim oblikovalcem Marjanom Platovškom, ki je pred 40 leti izdelal grafični znak JUB in ga podjetje z malenkostnimi spremembami v tipografiji uporablja še danes, odkrili tudi motiv, ki ga je naslikal posebej za to priložnost. Platovšek, ki je javnosti zadnja tri leta poznan kot ljubiteljski slikar portretov v pop art tehniki, ta pa se zgleduje po umetnostnem gibanju Andyja Warhola, je tudi motiv za JUPOL-ovo 50-letnico ustvaril izključno z barvo JUPOL Classic in niansirnimi sredstvi DIPI.  

 


Kontaktirajte ponudnika Jub d.o.o.
   
Ime in priimek:
Vaš e-poštni naslov:
Kontakni telefon:
Zadeva:
Sporočilo:
  Pošljite kopijo sebi
 
Zaradi varnosti vas prosimo če prepišete naključno generirano kodo v spodnje vnosno polje. Če koda ni berljiva kliknite nanjo in bo sistem naložil drugo kodo
Varnostna koda:
 
Soglasje Soglašam, da moje posredovane osebne podatke lahko zberete in uporabite za namen priprave informativne ponudbe ali za odgovor ustreznega strokovnjaka. Več v Obvestilu o zasebnosti.
 
 

Podobni članki

 

Varčevanje toplotne energije

Geosonda je dolgoročno najcenejša rešitev ogrevanja

Hiša brez temeljev ne stoji. Poleg betonskih temeljev, ki zagotavljajo statiko in varnost objekta, je nujno razmišljati še o temeljih, ki bodo skozi celo življenjsko dobo objekta zagotavljali toploto, bivanje naredili kar se da udobno in strmeli k energijski neodvisnosti.

Plinska peč De Dietrich - ogrevanje z zemeljskim plinom

Ogrevanje gospodinjstev z zemeljskim plinom je vse bolj priljubljeno in ima v Sloveniji pomemben delež. Razlogov za to je verjetno več, predvsem pa takojšnja in enakomerna toplota,...

Geotermalna toplotna črpalka Thermia Calibra - trenutno najboljša

Geotermalne toplotne črpalke so najbolj ekonomičen način ogrevanja, hlajenja in priprave vroče sanitarne vode. So tudi dolgoročno najbolj zanesljiva rešitev in edina, ki za vir uporablja stabilno in zares...

Zemeljski plin se splača in poplača

Oskrba z zemeljskim plinom postaja vedno bolj priljubljena, saj vse več ljudi prepoznava njegove prednosti pred drugimi energenti. Zemeljski plin lahko uporabljamo tako v industriji kot v stanovanjskih objektih, z njim...

GRADNJA IN OBNOVE

Samorazlivni estrih in talno ogrevanje

 Sodobne stavbe lahko varčno in učinkovito ogrejemo samo z nizkotemperaturnim ogrevanjem. Talno ogrevanje je najbližje idealnemu temperaturnemu profilu med tlemi in stropom, zato je najprimernejše. Govorimo o sistemu izdelanem iz polimernih cevi, v katerih kroži na povprečno 28°C ogreta...

Pasivne hiše v živo - za ogled odprtih 13 pasivnih hiš

Konzorcij pasivna hiša, Fakulteta za arhitekturo Univerze v Ljubljani in Eko sklad, j. s., že desetič organizirata dneve pasivnih hiš, ki bodo letos potekali od 8. do 10. novembra. V tem vikendu si bo mogoče...

Energetska prenova hiše brez napak

Konec zime je blizu in na vrata trka nova gradbena sezona. Investitorji, ki vas je zmotil sevajoči hlad mrzlih sten in previsoki stroški ogrevanja, jo gotovo že nestrpno pričakujete.

Suhi estrih - obnova tlaka in poda

Pri prenovi starejših hiš je čas, ki ga porabimo za obnovo tal, zelo pomemben. Dokler tla niso gotova, vse ostalo čaka. Ker je čas denar, uporaba suhih estrihov čedalje bolj narašča. Suhi estrihi so primerni za...

ELEKTRIČNA ENERGIJA

Imam streho primerno za sončno elektrarno?

Sonce je v resnici odgovor na vsa energetska vprašanja človeštva, gospodinjstva pa lahko svoj delež prispevamo z lastno proizvodnjo elektrike na strehi objekta. Streha stavbe je neuporabljena in najbolj primerna ploskev za namestitev za solarne module, zato je pred montažo potrebno presoditi, ali je primerna za ta...

Solarni moduli za sončne elektrarne - kako prepoznati dobre

Za solarne module je še kako pomembna kakovost, ki neposredno vpliva na donosnost sončne elektrarne v celotni življenjski dobi. Pred investicijo je smiselno preveriti koliko sončnega obsevanja zmore izbrani solarni...

Baterija za shranjevanje elektrike Power Blox

Baterija za shranjevanje elektrike POWER BOX je bila predstavljena na preteklem sejmu Intersolar 2019. Gre za nagrajen sistem shranjevanja elektrike, švicarskega proizvajalca Stäubli.

Sončne elektrarne - pregled trga v Sloveniji

V letu 2018 smo pri gospodinjstvih opazili skokovito rast na področju samooskrbe z elektriko, ki jo omogočajo sončne elektrarne. Konec leta 2017 je bilo v Sloveniji skupno nameščenih 5.536 sončnih elektrarn v...

Aktualne novice

Ytong iz Kisovca prejemnik Okoljske nagrade

Na konferenci Okoljsko srečanje so pod okriljem Eko sklada in Časnika Finance podelili priznanja okolju najbolj prijaznemu podjetju, izdelku, postopku in storitvi. Med 18 prijavami na razpis v 4-ih kategorijah je družba Xella porobeton SI prejela nagrado za najboljši okoljski postopek, saj se z učinkovitim...

Bo trajnostna gradnja z novo direktivo postala evropska stvarnost

Slovensko združenje za trajnostno gradnjo – GBC Slovenija je na četrto konferenco trajnostne gradnje, ki je letos potekala v prostorih Knauf Insulation Experience Centra (KIEXC) v Škofji Loki, privabilo 135...

Sejem vseh sejmov

52. MOS prinaša še bogatejšo ponudbo in ponovno segmetacijo sejma na pet ključnih področij: MOS Dom, MOS Turizem, MOS Tehnika, MOS B2B in MOS Plus. Sejem, ki ga lahko v Celju obiščete od 10. do 15. septembra, bo...

Blagovna znamka Jupol v praznovanju 50. rojstnega dne

Družba JUB je v prostorih Švicarije v Tivoliju pripravila sklepno praznovanje ob 50-letnici blagovne znamke JUPOL, ki je JUB-ova najuspešnejša in najmočnejša blagovna znamka. Na predstavitvi so lahko udeleženci...

Prezračevanje, klimatizacija

Prezračevanje, prezračevalni sistem in pogoste zmote

V prispevku predstavljamo katero prezračevanje dejansko potrebujemo, kako pravilno prezračevati in različne možnosti rešitve za centralni ali decentralni prezračevalni sistem.

Zračenje zaprtih prostorov

Zdi se, da smo v želji po čim večji energijski učinkovitosti svojih domov pozabili, čemu je dom sploh namenjen. To namreč ni laboratorij za doseganje prihrankov energije, ampak prostor, kamor se zatečemo po...

Revolucionarna klimatska naprava Samsung, ki ne piha

Samsung Electronics je pred časom lansiral revolucionarno stensko Wind-Free™ klimatsko napravo, ki ustvarja nadpovprečno prijetno bivalno klimo, nelagodje zaradi direktnega hladnega zračnega toka pa je preteklost....

Prezračevalni sistem v vsako hišo

Okna in vrata, ki odlično tesnijo, in toplotnoizolativna fasada zagotavljajo energijsko učinkovitost objekta. Pozimi nas ne zebe, poleti nam ni prevroče. Cena za to udobje je lahko visoka, če smo pozabili na...

Varčevanje vode

Rezervoarji za deževnico in biološke čistilne naprave

Rezervoarji za deževnico in biološke čistilne naprave morajo imeti dolgo življenjsko dobo, popolno tesniti, prenašati obremenitve in biti odporni na korozijo. Danes so lahko izdelani iz betona ali iz umetne mase, vprašanje je le, katera izvedba ima manj pomanjkljivosti.

Biološka čistilna naprava in pameten nakup

Ob veliki ponudbi raznih proizvajalcev se je potrebno odločiti za izdelek, ki bo izpolnil obljube in pričakovanja. Biološko čistilno bomo uporabljali več desetletij, delovati mora brezhibno in skoraj brez stroškov,...

Filtri za vodo - kristalno čista voda

Čista voda je edina tekočina, ki nemoteno pride do vseh celic, zato je osnova za dobro zdravje in vitalnost. Čsta voda prav gotovo ni voda, ki vsebuje klor, pesticide, kancerogene snovi in težke...

Nakup čistilne naprave – kaj moramo vedeti

Nakup male čistilne naprave ni enostaven, saj jo kupujemo za več desetletij. V tem času bo morala delovati brez napak, uporabniku pa povzročati čim manjše stroške. Ponudba na trgu je velika, zato so se v podjetju...

ZELENA MOBILNOST

Električni avtomobil in polnilnica - dokazano dosegljiva za vse

Električni avtomobil postaja dosegljiv za vse in ni zastonj v naglem porastu, tudi v Sloveniji na cestah beležimo vse več električnih avtomobilov. Od začetka januarja do konca oktobra 2019 je bilo pri nas prvič registriranih 42 tesel, od tega 40 tesel model 3 in po eno vozilo model S in model X.

Ukrepi za množičen prehod na električni avto

Električni avto ni več redkost preprosto zato, ker se izplača. Vlade, vključno z našo, pa so dolžne sprejemati ukrepe, ki bodo pospešili množičen prehod na elektrifikacijo.

Električni avto - nujno in takoj

Motor z notranjim zgorevanjem je premična in komplicirana kemična tovarna. Ima izjemno slab izkoristek, saj od vsakega litra bencina 6 deci spremeni v toploto in izpušne pline, samo ostanek služi resničnemu...

Električni avto da ali ne?

V letu 2018 smo zaznali velik skok prodaje električnih avtomobilov, kar kaže na občutno povečanje ekološke občutljivosti državljanov. Mnogi posamezniki, razen za prevoz, električni avto koristijo kot prenosni...

Inštalacije

Talno ogrevanje - suhomontažni sistem

Pri adaptacijah starih zgradb se pogosto pojavijo potrebe po vgradnji talnega ali stenskega ogrevanja, saj se običajno investitorji odločijo za vgradnjo ogrevalnega sistema, ki bi deloval najbolj učinkovito in tudi najbolj varčno.

Tako lahko lastniki varčujejo

Fosilna goriva se bodo zagotovo dražila, kar naredi obnovljive vire energije za ogrevanje objektov še bolj zanimive. Pri tem so zelo priročne toplotne črpalke, čeprav niso...

Varna uporaba je na prvem mestu

Takojšnja in enakomerna toplota, visoki izkoristki, nizka cena in največji dolgoročni prihranki so prednosti, zaradi katerih je uporaba zemeljskega plina v gospodinjstvih čedalje bolj razširjena. Pomembno pa je, da...

Menjam ogrevanje za talno

V želji za udobjem in ugodjem človeštvo že tisočletja prilagaja svoja bivališča razmeram v okolju. V hladnejših dneh leta je prostore kjer bivamo potrebno ogreti, da bi se v njih dobro počutili. Med več načini...

IZKORISTI UGODNO PONUDBO

Večina investitorjev se sprašuje ali je cena sončne elektrarne sprejemljiva za slovenski žep ter koliko prihranimo. Odgovore nam je pojasnil predstavnik podjetja Enertec, Peter Kumer, soustanovitelj blagovne znamke...

ponudniki toplotnih

S klikom na posamično podjetje dostopate do tehničnih karakteristik ponudnikov TOPLOTNIH ČRPALK zrak – voda

fotovoltaicne-elektrarne
Posodobljen akcijski načrt OVE za sončne elektrarne predvideva cca. 10% rast letno. Do leta 2020 naj bi dodatno inštalirali 161 MW sončnih elektrarn. S sprejetjem Uredbe o samooskrbi…
ogrevanje
Toplotne črpalke prestrezajo energijo zemlje, zraka ali vode. Ob primerjavi sistemov za toplotne črpalke lahko kljub višjim stroškom investicije…
pasivna-hisa
Za ogrevanje, hlajenje, pripravo tople vode, klimatizacijo in razsvetljavo v pasivni ali skoraj nič - energijski hiši potrebujejo tako malo energije…
Gradnja in obnove
DOBRA PRAKSA GRADNJA in OBNOVE
Do leta 2020 naj bi po evropskih smernicah, ki jim sledi tudi Slovenija, razvoj gradnje energijsko učinkovitih stavb dosegel nivo skoraj nič – energijske hiše.