Dandanes skoraj ni stvari, ki nam ne bi bila dosegljiva, od različnih izdelkov, storitvenih dejavnosti itd. Konkurenca ne počiva, začutimo jo na vsakem koraku, je vedno močnejša in spremlja nas vedno in povsod. Ponudniki trgovskih in storitvenih dejavnosti se borijo za našo kupno moč, vsak izmed njih pa nas skuša prepričati, da je tista prava izbira za nas prav on. Po televiziji in radiu se vrtijo oglasi o različnih ugodnostih, plakati in članki v različnih tiskovinah se bohotijo z opisi izdelkov, ki naj bi služili dobrobiti našega življenja in nas z barvnimi kombinacijami in udarnimi slogani vabijo k »boljšemu« življenju. Prav nič drugače pa ni z električno energijo.
![]() |
Vedno več je dobaviteljev, vedno večja in bolj raznolika je njihova ponudba in vedno večja je tudi izbira. V Elektro energiji d.o.o., hčerinski družbi Elektra Ljubljane d.d., ki je s svojim delovanjem pričela 1.12.2011 z namenom prodaje električne energije, drugih energentov, svetovanja in storitev želijo biti drugačni. Odjemalcem ne želijo nuditi le kakovostne dobave električne energije, v njihov dom prinašajo dodano vrednost s pestro izbiro produktov, različnimi ugodnostmi, svetovanjem in predvsem z individualnim pristopom, na katerem temelji naše delo s kupci. V Elektro energiji svoje odjemalce nenehno spodbujajo k učinkoviti in varčni rabi električne energije, kjer je dolgoročno možno dosegati največje prihranke.
Učinkovitejšo rabo električne energije spodbujajo z novo storitvijo, »Vklopi prihranek«, s katero vsaj dvakrat tedensko v vsaj dvournih intervalih odjemalcem zagotavljajo do 40 % nižjo ceno električne energije. O časovnem obdobju cenejše električne energije v okviru storitve Vklopi prihranek ter o vsakokratni višini znižanja cene električne energije, porabljene v tem času, uporabnike obveščajo najmanj en dan pred vsakokratnim vklopom storitve prek spletnih socialnih omrežij (twitter.com, facebook.com) in z elektronsko pošto.
Odjemalci lahko s storitvijo Vklopi prihranek na letni ravni prihranijo vrednost najmanj ene povprečne mesečne položnice za elektriko. Na njihovi spletni strani je odjemalcem na voljo kalkulator in poraba posameznih naprav, ki podajata okvirne ocene prihrankov.
![]() |
S ponudbo skrbijo za zanesljivo in konkurenčno oskrbo z električno energijo. Odjemalci Elektro energije lahko poleg osnovne in zelene oskrbe izberejo tudi paketno oskrbo, z izbiro katere se lahko izognejo tveganju spreminjanja cen na trgu in porabljeno električno energijo plačujejo po dogovorjeni ceni ne glede na dogajanje na trgu.
S paketno oskrbo si odjemalci zagotavljajo nespremenjeno, vnaprej znano ceno za celotno izbrano časovno obdobje, odvisno od tega, za katero različico paketa se odločijo. Odjemalcem bodo z mesecem julijem na voljo novi paketi, ki bodo nespremenjeno ceno zagotovili tudi do konca leta 2015.
Večjim gospodinjstvom svetujejo izbiro enega izmed paketov z možnostjo tritarifnega obračuna električne energije, Moj paket 3T enojni ali Moj paket 3T dvojni. Paketa omogočata, da odjemalci s prenosom dela porabe v določene ure v dnevu aktivno vplivajo na višino svojega mesečnega računa za elektriko.
![]() |
Sledijo poslovnemu modelu, ki omogoča pozicioniranje Elektro energije kot sodobnega, k odjemalcu usmerjenega dobavitelja. Tako lahko odjemalci poleg obstoječih komunikacijskih poti (dopis, oz. klasična pošta; elektronska pošta na naslov oskrba@elektro-energija.si in info@elektro-energija.si; s klicem v klicni center na številko 01 230 40 01; z osebnim obiskom v poslovalnicah in z uporabo e- storitev) z njmi komunicirate tudi preko facebook-a in twitterja.
Več na www.elektro-energija.si
Povezane vsebine