Zagon prodaje vozil so v nekaterih državah po Evropi reševali s posebnimi subvencijami, zdaj pa se te subvencije selijo v razvoj električnih in hibridnih vozil.
Nemci ostajajo pri 500 milijonih evrov subvencij, bolj agresivni so na primer na Kitajskem. Tam po podatkih svetovalnega podjetja Bain$amp;Company nakup električnega avtobusa država nagradi s 55.000 evri subvencije, nakup električnega osebnega vozila pa s 6700 evri. Japonska že od leta 1971 vlaga v razvoj novih tehnologij, v letu 2008 in 2009 je vsako leto država prispevala po 50 milijonov evrov sredstev, v letošnjem letu pa bodo za to namenili 100 milijonov evrov.
V Franciji nameravajo poleg neposrednih vlaganj v razvoj do leta 2020 nakup vsakega električnega vozila nagraditi s 5000 evri, z brezplačno registracijo vozila in nižjo nočno ceno električne energije za polnjenje baterij v vozilu. Tako bodo Francozi do leta 2020 v celoten projekt elektrifikacije voznega parka vložili 670 milijonov evrov. V Veliki Britaniji bodo kupcu električnega vozila pomagali s 25-odstotnim popustom (ali do 5800 evrov), polovico cenejšo elektriko za nočno polnjene vozila, v načrtu pa imajo še ugodnosti pri registracijah, zavarovanjih in plačilih cestnin oziroma nadomestila za uporabo cest. London načrtuje izgradnjo posebnih parkirišč s polnilnimi mesti, celoten vložek pa bo do leta 2020 dosegel 2,6 milijarde evrov.Prodaja avtomobilov v času recesije ter takšnih in drugačnih gospodarskih in političnih težav trpi vsaj toliko kot številne druge panoge. Zato morajo seveda prodajalci cene in ponudbo prilagoditi razmeram na trgu, vedno bolj pa se v razvoj alternativnih virov pogona vozil vključujejo tudi posamezne države….
Celoten članek: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042373148