Prejšnji teden je v Mariboru svojega električnega malčka i-miev, ki je zasnovo posodil tudi peugeotu ionu in citroënu c-zero, uradno predstavil še Mitsubishi . Prvi i-miev je na slovenske ceste zapeljal že januarja, kupilo pa ga je podjetje Elektro Maribor , ki za letos v štajerski prestolnici načrtuje tudi gradnjo polnilne postaje za električna vozila.
Po besedah Zorana Poliča, direktorja družbe AC-Konim , zastopnika za Mitsubishi, bo bolj kot prodajne številke tudi pri nas glavni namen i-mieva dvigovanje prepoznavnosti nove, ekološke usmeritve znamke; letos namreč predvideva prodajo le od pet do deset vozili pravnim osebam. Cena 34.990 evrov je namreč za tik pod 3,5 metra dolgega štirisedežnega malčka zelo visoka, v primerjavi s francoskim dvojčkom ionom pa precej bolj dostopen (tudi za morebitne fizične osebe) operativni lizing pri mitsubishiju ni na voljo.
Sicer pa se i-miev od iona poleg značke razlikuje le po dodatnih dveh režimih regenerativnega polnjenja baterij med vožnjo, zmogljivosti (te so za mestno rabo zadostne oziroma podobne kot pri klasično gnanih mestnih avtomobilih), vključno z dosegom, ki v idealnih okoliščinah z enim polnjenjem (to iz hišnega omrežja traja okoli šest ur, hitro polnjenje na posebnih polnih postajah 30 minut) znaša 150 kilometrov, so enake…