Termo Shop ustvarja ugodje že 30 let

Podjetje Termo Shop je praznovalo 30 obletnico obstoja

Podjetništvo je tek na dolge proge, kjer uspe le najbolj vztrajnim. A samo vztrajnost za uspeh ni dovolj. Potrebna sta tudi iznajdljivost, hitro prilagajanje trgu in spremembam ter jasno zastavljena vizija, ki so jo v podjetju Termo Shop, že pred 30 leti, zagotovo imeli. In ta pomemben jubilej, 30 let obstoja, so praznovali v družbi zaposlenih in poslovnih partnerjev, se predajali žametnemu glasu Nine Pušlar ter se nasmejali do solz nastopu Ranka Babića.

 

termoshop obletnica 30 let

 

Številne uspešne podjetniške zgodbe imajo skromne začetke in Termo Shop pri tem ni nobena izjema. Podjetje je prve korake resda naredilo v majhni domači kleti, a cilji so bili zelo veliki. »Pred 30 timi leti, ko je nastajala nova država, je sočasno nastajalo tudi podjetje Termo Shop,« se na odru Narodnega doma v Celju z zanosom spominja Franc Šacer, ustanovitelj podjetja: »Leta ’92 ljudje niti slučajno niso razumeli koncepta toplotne črpalke. Prva leta našega delovanja so bila eno samo dokazovanje, toplotne črpalke pa niso bile ves čas tako donosne, kot so danes. Kljub temu nismo obupali – še več, verjeli smo, da smo na pravi poti in da se nam bo ta vztrajnost enkrat obrestovala. Podjetništvo pač ni enostavno, potrebnega je veliko odrekanja in garanja,« pojasnjuje.

Franc Šacer, ki je danes sicer že upokojen, je življenje in celotno profesionalno kariero posvetil energetiki. Oborožen z znanjem in izkušnjami, ki jih je 10 let pridobival v kotlogradnji, so se izkazale kot neprecenljive, ko se je podal na samostojno pot, na kateri ga je ves čas spremljala Jožica Lemež, ki je bila tudi prva direktorica podjetja Termo Shop: »Iskreno, takrat nisem točno vedela v kaj se podajam. Kljub temu, da smo verjeli v našo idejo, je bilo zelo težko. Začetek našega podjetja je sovpadal s časom obilja porabe fosilnih goriv, ko energija še ni bila strateška dobrina. Prodala se je ena toplotna črpalka na mesec in od tega se seveda ni dalo živeti, zato smo svoje poslovanje nekoliko prilagodili trgu.«

 

termoshop obletnica

 

Zadovoljstvo strank je prioriteta

Odločitev se je izkazala za pravilno, sicer danes ne bi pisali o uspešni družinski zgodbi in 30-letni tradiciji. Kako zelo močno sta se prepletala posel in družina, pove tudi dejstvo, da je sin Jure Šacer, takrat kot 14-letni deček, počitniško delo opravljal prav v Termo Shopu, kjer je pripravljal ponudbe. »Ko je oče napovedal, da se bo upokojil in ob tem izrazil željo, da prevzamem vodenje podjetja, sem nekoliko okleval. Doma sem namreč spremljal samo izzive, s katerimi se je podjetje soočalo. Kasneje, ko sem podjetje prevzel pa sem ugotovil, da je teh izzivov še več,« se danes spominja Jure Šacer, direktor podjetja Termo Shop. V času, ko je prevzel vodenje podjetja, se je nakazovala tudi velika gospodarska kriza, ki je zahtevala hitre odločitve in drzne poteze. Do leta 2007 so njihovi glavni kupci bili gradbinci. Zaradi krize, ki je nastala, so praktično čez noč ostali brez dela, zato je bilo potrebno hitro reagirati. »Vedel sem, da je čas, da se oddaljimo od tega segmenta in se preusmerimo h končnim strankam. Prisotnega je bilo veliko strahu, saj nam je bilo to področje nepoznano, potrebno se je bilo naučiti veliko novega, med drugim tudi pristopa oziroma odnosa do strank.«

 

baner toplotne crpalke

Iz majhnega Šempetra v svet

Odločitve, ki so jih v podjetju sprejemali skozi leta, so se naposled izkazale za pravilne. Ne samo, da podjetje v Sloveniji velja za eno vodilnih na področju razvoja, proizvodnje in prodaje toplotnih črpalk, kakovost prepoznavajo tudi kupci v tujini. Da slovensko kakovost cenijo na tujem dokazuje tudi nagrada javne agencije Spirit, ki je podjetje Termo Shop razglasila za najboljšega izvoznika v letu 2021. Termo Shop je v 30 letih delovanja prejel tudi ostale številne nagrade in priznanja, nazadnje od Evropskega okoljskega urada (EEB), ki je podjetje prepoznal kot eno vodilnih na področju ogrevanja z obnovljivimi viri energije v Evropi! Nedolgo nazaj, v mesecu oktobru, pa so se uvrstili tudi med TOP 101 najuspešnejših srednjih podjetij v Sloveniji.

Postavljanje stranke v ospredje in skrb za okolje sta vodilna cilja. Dokaz, da ne samo prodajajo, temveč tudi živijo to zgodbo, je ravno njihov poslovni objekt, kjer so na pot energetske samooskrbe stopili že 13 let nazaj. V prvi fazi so izvedli celovito energetsko sanacijo, leta 2012, v okviru druge faze, ko je bila na strehi podjetja namontirana še sončna elektrarna, so se vključili v PX3 shemo. Energetski preobrazbi so v zadnji 3 letih dodali še električno polnilnico, električne avtomobile in hranilnik električne energije.

V podjetju Termo Shop vsak teden postavijo okrog 25 toplotnih črpalk in okoli 23 sončnih elektrarn ter vsaj 1 večji projekt sončnih elektrarn (nad 200 kWp). Podjetje trenutno šteje skoraj 80 zaposlenih.

Kontaktirajte ponudnika

"*" indicates required fields

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI