Zemeljski plin – zeleni energent

Zemeljski plin – zeleni energent Novosti v mobilni aplikaciji ePlus in spletni aplikaciji eStoritve

Med energenti, ki jih v slovenskih gospodinjstvih uporabljamo za ogrevanje prostorov, so po podatkih državnega statističnega urada lani prevladovala lesna goriva, sledila je elektrika, na tretjem mestu pa je bil zemeljski plin, ki velja za najčistejše in energijsko najbolj učinkovito fosilno gorivo.

 

energija plus mobilna aplikacijaGlede na to, da v gospodinjstvih največ energije porabimo za ogrevanje, s stališča stroškov še zdaleč ni vseeno, s katerim energentom se ogrevamo. Ekološko ozaveščeni dajejo prednost obnovljivim virom, veliko gospodinjstev pa si naložbe v prenovo ogrevalnega sistema ne more privoščiti, zato se še naprej ogrevajo bodisi s kurilnim oljem bodisi z zemeljskim plinom. »Ta je kljub oznaki ‘fosilni’ do okolja veliko bolj prijazen kot kurilno olje, saj pri zgorevanju povzroča najmanjše emisije dimnih in toplogrednih plinov, zato ga pogosto imenujemo zeleni energent,« poudarja Bojan Horvat, direktor podjetja Energija plus, ki svojim kupcem poleg električne energije ponuja tudi zemeljski plin.

Takšna ponudba po njegovih besedah prinaša kupcem veliko  prednosti, saj lahko dobavo dveh energentov uredijo na enem mestu. Za vse, ki so naklonjeni spletnemu poslovanju, je urejena tudi spletna prijava, ki omogoča pristop k podpisu pogodbe kjerkoli in kadarkoli. Poleg ugodne cene jim ponujajo tudi možnost plačevanja obeh energentov na eni položnici.

 

Previdno pri izbiri dobavitelja

Poraba zemeljskega plina v zadnjih letih narašča, cene pa se na slovenskem maloprodajnem trgu z manjšimi nihanji znižujejo že peto leto zapored. »Najpomembnejše prednosti zemeljskega plina so izjemno visok energetski izkoristek, okolju prijazen proces zgorevanja in konkurenčna cena. Je namreč najcenejši fosilni energent, ki ga kupci plačujejo po dejanski porabi, medtem ko je treba pri večini drugih energentov financirati lastno zalogo,« našteva Horvat. 

Na trgu je veliko dobaviteljev zemeljskega plina in pri izbiri je priporočljivo primerjati ponudbe različnih dobaviteljev, svetuje sogovornik: »Ob sami ceni ne spreglejte morebitnih posebnih pogojev, ki se nanašajo na vezavo kupca za določeno časovno obdobje in posledično na določitev odškodnine v primeru predčasnega odstopa od pogodbe. V Energiji plus je poleg konkurenčnih cen menjava dobavitelja preprosta in brezplačna, vse potrebno za zamenjavo uredimo mi.«

 

Novosti v mobilni aplikaciji ePlus in spletni aplikaciji eStoritve

Kupci Energije plus lahko veliko stvari urejajo tudi prek spletne aplikacije eStoritve ali prek mobilne aplikacije ePlus. »Storitev je hitra in brezplačna, predvsem pa je na voljo 24 ur na dan. Obe aplikaciji ponujata številne možnosti: sporočanje stanja števca za oba energenta (plin in elektrika) za obračun po dejanski porabi, pregled in analizo porabe, računov in plačil ter drugih podatkov, sledenje prikazu preteklih oddanih odčitkov, pregled porabe na merilnem mestu, informativni obračun in še veliko več,« našteva Bojan Horvat.

Naštetim uporabnim funkcijam so dodali tudi nove – obveščanje in potisna sporočila. S prijavo na obveščanje v eStoritvah kupce prek kratkih SMS-sporočil ali e-sporočil opominjajo na oddajo odbirka in o zapadlih terjatvah pred pošiljanjem opomina, s prijavo v mobilni aplikaciji pa je za oba tipa opomnika poskrbljeno prek potisnih sporočil. »S prijavo na eStoritve ali z uporabo mobilne aplikacije ePlus lahko svoje obveznosti urejate brez čakalnih vrst in dodatnih stroškov,« poudarja sogovornik.

baner plinski kotli

 

   
 Zakaj izbrati Energijo plus:
•    konkurenčne cene,
•    plačevanje energentov
    (elektrika, plin, toplota) na eni položnici,
•    posebne ponudbe za nove in obstoječe kupce,
•    različne ugodnosti (brezplačno smučanje, popust pri letovanju …),
•     brezplačna spletna aplikacija eStoritve in mobilna aplikacija ePLUS, kjer lahko kupci veliko stvari uredijo brez čakalnih vrst kar od doma: vnos stanja števca za vsa merilna mesta, kjer še ni daljinskega zajema podatkov, pregled računov in plačil, pregled zgodovine porabe …
•    različna presenečenja: rojstnodnevna čestitka z darilcem, ugodnosti ob posebnih dnevih,
•    pestra ponudba izdelkov (in storitev) z možnostjo obročnega plačila,
•    vsak mesec nagradijo pet kupcev z 99-odstotnim popustom na električno energijo,
•    klicni center je za kupce dosegljiv vsak delovnik do 18. ure,
•    7 prodajnih mest,
•    z mednarodnim certifikatom »Ker cenimo svoje kupce« potrjujejo visoke standarde kakovosti poslovanja in odnosov s svojimi kupci in z zaposlenimi. K certifikacijskemu programu lahko namreč pristopijo le podjetja, ki na trgu preverjeno zagotavljajo vzoren odnos do svojih strank in kupcev, kar je v današnjem času izjemnega pomena.
 
   

 

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI