Družba MIX d.o.o., s sedežem v Ljubljani, poleg ponudbe gradbenega materiala, uspešno trži tudi vso potrebno opremo za kotlovnice. Na področju kotlov že vrsto let sodelujejo s hrvaško firmo Centrometal. Kot njihov generalni zastopnik za Slovenijo tržijo njihove produkte, tako na sedežu podjetja v Ljubljani, kot tudi na poslovnih enotah v Velenju in Ponikvah.
Veleprodajno mrežo imajo razvejano po vsej Sloveniji v različnih trgovinah z ogrevalno tehniko. Zaradi večje prepoznavnosti ogrevalne tehnike Centrometal, so letos na sedežu firme v Ljubljani, uredili novi Predstavitveno učni center ogrevalnih sistemov. O namenu tega učnega centra smo se pogovarjali z direktorjem podjetja MIX, Tomažem Prhajem.
„Poseben prostor v naši trgovini MIX, na sedežu podjetja v Ljubljani, smo preuredili v predstavitveni učni center, kjer zainteresiranim predstavljamo kako poteka delovanje posameznih kurišč ter dodatne informacije za lažjo odločitev o nakupu posameznega ogrevalnega sistema.
V kotlovnici so nameščeni in povezani v hišni ogrevalni sistem (kot dodaten vir ogrevanja), izključno Centralmetalovi kotli na sekance, specialni peletni kotel, uplinjevalni kotel, standardni peletni, klasični na trdo kurivo, ter toplovodni in zračni kamin na pelete. Dogrevanje poteka preko 3 tisoč litrskega zalogovnika vode. Ta kotlovnica je nazorni primer delovanja teh naprav s prikazom pravilne montaže, različnimi načini varovanja povratnih vodov v kotel, ter pravilnega varovanja kotla v primeru pregretja. V sklopu delujejo predstavljeni ogrevalni sistemi od najmanjšega 8 kW moči, pa vse do 40 kW.
Učni center za kakovostno servisno mrežo
“S prikazom delovanja želimo dodatno osvestiti potencialne uporabnike o pravilni in varni rabi posamezne ogrevalne naprave, ki jo priključimo na sistem centralnega ogrevanja. Potrebno je spoznati kako je treba z njimi upravljati, še posebej s tistimi, ki imajo nameščene avtomatske digitalne sisteme upravljanja in nudijo maksimalno udobje bivanja.
Učni center bo namenjen za dodatno izobraževanje monterjev in serviserjev.
Še posebej zaradi tega, ker se pri avtomatiki in regulacijah nenehno dogajajo spremembe, o katerih je dobro biti seznanjen. Prenos dodatnih znanj na monterje in serviserje je pomemben iz več vidikov. Monterji so namreč pomembna vez med proizvajalcem in prodajalcem, s serviserji pa moramo poskrbeti za kakovostno servisno mrežo.
Odličnost trženja je namreč v veliki meri odvisna prav od kakovostnega učinka poprodajnega servisa. V našem predstavitveno učnem centru bodo pod pokroviteljstvom Centrometala potekala izobraževanja skozi vse leto, v naprej določenih terminih za posamezne skupine strokovnjakov. Obveščali jih bomo direktno in s pomočjo internetne pošte,“ je povedal Tomaž Prhaj.
Več o kotlih na pelete in kotlih na polena Centrometal lahko izveste na