Družba JUB v letošnjem letu obeležuje častitljivi obletnici – 100-letnico imena JUB in 50 let blagovne znamke JUPOL. Blagovna znamka JUPOL, ki je v preteklih 50 letih postala sinonim za kakovostne notranje zidne barve, je tesno povezana z razvojem podjetja. Danes je njegova najmočnejša blagovna znamka in tudi največja prodajna uspešnica, ki povezuje že na milijone zadovoljnih in zvestih uporabnikov različnih generacij. Leto 2019 bo tako v Sloveniji kot na drugih tržiščih, kjer JUB posluje preko svojih družb, prepleteno s praznovanjem, številnimi srečanji in dogodki. JUB-ovi zaposleni bodo po posameznih državah skupaj s končnimi kupci, trgovci in profesionalnimi izvajalci z lepimi občutki in z velikim ponosom zaznamovali 50-letnico blagovne znamke JUPOL. Ob tej priložnosti jo bodo obeležili tudi z več kot 5.000 kilometrov dolgim potovanjem vedra JUPOL skozi 10 držav, s katerim želi JUB simbolično  povezati vse trge, kjer je blagovna znamka JUPOL uveljavljena že 5 desetletij. JUPOL bo tako iz države v državo kot zahvalo za dolgoletno zaupanje milijonov uporabnikov ponosno nosil dobre želje, misli in srečo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.

 

jub JUPOL potuje JUPOL povezuje

 

Zgodovina JUB-a sega v davno leto 1875, ko so z mletjem in pigmentiranjem gline začeli v Sloveniji nastajati prvi notranji premazi za stene. Kratica JUB je nastala kasneje, v letu 1919, ko je tovarno v Dolu pri Ljubljani lastniško prevzela hrvaška delniška družba Jugoslovenska industrija ulja i boja. Ime bo v letošnjem maju praznovalo že 100 let in si ob ohranjanju tradicije ter zgodovinski vrednosti v imenu korporativne blagovne znamke zagotovo zasluži vse spoštovanje.

 

pasica aplikacija

 

Jub Jupol Classic vedro 50 letJUPOL je bila prva notranja disperzijska barva, ki jo je leta 1969 razvil JUB in je na trgu takoj postala prodajna uspešnica. Njegova začetna embalaža so bili salonitni sodčki, po letu 1972 pa plastična vedra, imenovana hoboki. Za njen nastanek je najbolj zaslužen oče JUPOL-a, Florjan Regovec, tedanji tehnični vodja tovarne in kasnejši direktor JUB-a. V 60-ih letih prejšnjega stoletja si je prizadeval izdelati barvo, ki bi bila že pripravljena za nanašanje in obenem na trgu cenovno dostopnejša, barvo, s katero bi lahko vsak doma pleskal sam. Na osnovi proizvodne formule – pol barve Juboflor in pol barve Jubocolor, je ime JUPOL v povezavi z imenom podjetja JUB iskrivo ustvarila takratna JUB-ova računovodkinja Angela Jerman. Ob Florjanu Regovcu in razvojnem inženirju Francu Bernadu, ki je zatem bedel nad recepturo barve JUPOL še polna tri desetletja, je tako v zgodovinskem mozaiku  svojstveno začrtala popotnico blagovni znamki, ki že 50 let uživa velik ugled tako na domačem kot na drugih evropskih tržiščih.

S posluhom za potrebe trga ter čim boljšo uporabniško izkušnjo je tako JUB nenehno vlagal v razvoj in širitev programa vrste notranjih disperzijskih barv za obnovo in zaščito notranjih zidnih površin, ki jih danes potrošniki prepoznajo po zdravju in okolju prijaznih izdelkih iz družine JUPOL, izdelanih na vodni osnovi ter enostavnih za uporabo in vzdrževanje. Po letu 2011 je JUB trgu predstavil celotno družino barv JUPOL z blagovnimi znamkami Gold, Brilliant, Latex, Junior, Trend, Citro, Block, Strong, Thermo, Bio Silicate, Amikol in ostale, osnovni JUPOL pa je dobil ime Classic. Z barvami iz družine JUPOL pri nas letno prebarvamo kar 200 milijonov kvadratnih metrov zidnih površin.

JUPOL, ki ga cenijo uporabniki na vseh prodajnih trgih, je ena izmed najbolj poznanih in zaupanja vrednih blagovih znamk. To dokazujejo tudi številna priznanja potrošnikov in strokovne javnosti, v katerih ga prepoznavajo kot najboljši izdelek na domačem tržišču. Blagovna znamka JUPOL tako že tradicionalno ostaja ključno vodilo uporabnikom za dober nakup barv za dom, ki jih potrošniki cenijo na podlagi številnih prednosti, ki jih združuje v svojih kakovostnih izdelkih.

 

JUPOL potuje. JUPOL povezuje.

JUPOL kot blagovna znamka je v teh 50 letih povezala že milijone ljudi, saj je tudi na mnogih tujih trgih prisotna že vsa desetletja. Začetek slovesnega praznovanja jubileja ob 50-letnici JUPOL-a bo JUB obeležil že na prvi pomladni dan, ko se začne pot JUPOL-a skozi 10 držav. Vedro JUPOL bo svoje popotovanje začelo v Makedoniji, na Kosovem in v Črni gori, nadaljevalo v Srbiji, BIH in na Hrvaškem, zatem pa po obisku Madžarske, Slovaške in Češke zaključilo svojo pot v Sloveniji, kamor bo prispelo v začetku junija, v mesecu, v katerem JUPOL praznuje svoj 50. rojstni dan.  Na tej poti bo lahko vsak, ki bo spremljal potovanje JUPOL-a v svoji državi, na spletni strani www.jupol50.si oddal svoje sporočilo, dobre misli, želje, občutke ali voščilo, ob tej priložnosti pa tako izrazil pripadnost ali naklonjenost tej blagovni znamki ob utrinkih pričakovanj, ki naj veljajo kot popotnica JUPOL-u za naslednjih 50 let.

Zaposleni v JUB-u bodo praznovanje častitljive 50-letnice JUPOL-a s svojimi uporabniki letos obeležili tudi z drugimi aktivnostmi in dogodki. Vzporedno bodo namreč v vsaki državi preko JUB-ovih družb izvedli vrsto humanitarnih projektov, povezanih z barvami JUPOL in s številkama 50 (let) ali 5 (desetletij).

Podobni članki

IZKORISTI UGODNO PONUDBO

Večina investitorjev se sprašuje ali je cena sončne elektrarne sprejemljiva za slovenski žep ter koliko prihranimo. Odgovore nam je pojasnil predstavnik podjetja Enertec, Peter Kumer, soustanovitelj blagovne znamke...

ponudniki toplotnih

S klikom na posamično podjetje dostopate do tehničnih karakteristik ponudnikov TOPLOTNIH ČRPALK zrak – voda

fotovoltaicne-elektrarne
Posodobljen akcijski načrt OVE za sončne elektrarne predvideva cca. 10% rast letno. Do leta 2020 naj bi dodatno inštalirali 161 MW sončnih elektrarn. S sprejetjem Uredbe o samooskrbi…
ogrevanje
Toplotne črpalke prestrezajo energijo zemlje, zraka ali vode. Ob primerjavi sistemov za toplotne črpalke lahko kljub višjim stroškom investicije…
pasivna-hisa
Za ogrevanje, hlajenje, pripravo tople vode, klimatizacijo in razsvetljavo v pasivni ali skoraj nič - energijski hiši potrebujejo tako malo energije…
Gradnja in obnove
DOBRA PRAKSA GRADNJA in OBNOVE
Do leta 2020 naj bi po evropskih smernicah, ki jim sledi tudi Slovenija, razvoj gradnje energijsko učinkovitih stavb dosegel nivo skoraj nič – energijske hiše.