Zakaj nekateri posamezniki prisegajo na električne avtomobile
Eden takih je Adrian Ruchini, ki nam je zaupal izkušnje ob vožnji električnega avtomobila, njegova glavna motivacija za prehod na električni avto je bil čistejši zrak in s tem povezana nova bolj trajnostna tehnologija, razen tega, da je že v 2009 imel možnost sodelovati s Teslo pri razvoju novega Modela S.
Avtomobilski izpusti nas ne skrbijo dovolj
Po besedah Adriana Ruchini nas v Evropi avtomobilski izpusti ne skrbijo dovolj. Prepričan je, da bo zaradi nenehne gospodarske rasti, potrebna veliko bolj resna restriktivnejša okoljska zakonodaja. Dober zgled je Kitajska, kjer se v mestih vozijo samo še z električnimi skuterji, ostali promet pa gre v isto smer. Pred desetimi leti kaj takega ne bi nihče pričakoval.
Električni avto zmore enako kot bencinski
Sogovornik pojasni:»Letno z električnim avtom prevozim približno 70.000 km, električni avto pa je moj edini avtomobil. Polnim na javnih polnilnicah, doslej pa sem z električnimi avtomobili opravil cca. 400.000 km po Evropi, Rusiji in Afriki. Polnjenja ne plačujem, ker polnim s superchargerji ali na javnih brezplačnih polnilnicah, tako, da mi tudi daljše poti z električnim avtomobilom ne prestavljajo problema«. Sogovornik je z električnim avtomobilom prevozil več daljših poti; 10.000 km dolgo pot do North Cape, 8.500 km do Maroka ter 10.000 km do Gruzije.
Kaj meni o ceni prevoza na elektriko?
Povprašali smo ga kakšne cene polnjenja na javnih polnilnicah lahko pričakujemo v Sloveniji, ter kaj lahko, razen subvencij, pripomore k hitrejšemu razvoju električne mobilnosti.
Ruchini je prepričan, da bo cena za osebni prevoz na elektriko odvisna predvsem od pritiska konkurence. Kar se tiče Slovenije, pojasni: »Dokler bo ponudnik, ki prodaja gorivo, skoraj monopolist, bo tveganje za dvigovanje cen polnjenja e vozil veliko, če pa se bo trg razvijal kot je prav, pa lahko pričakujemo ceno polnjenja za električni avto nekje 0,20 EUR/kW«.
Sicer pa meni, da se premalo opozarja o okoljski škodi in vplivu na zdravje ljudi, ki jo povzročamo z brezglavim trošenjem nafte.