Kaj je platforma Daikin Stand By Me?
Po nakupu toplotne črpalke ali klimatske naprave, je skrb za dobro in zanesljivo delovanje naprave prav gotovo prioriteta. Stand By Me je edinstvena spletna aplikacija, namenjena lastnikom toplotnih črpalk in klima naprav Daikin. Prek Stand By Me platforme lahko enostavno dostopate do celotne zgodovine popravil in servisov svoje naprave. Preko aplikacije prejmete opomnike za vzdrževanje, lahko najdete kontaktne podatke monterja ali servisnega partnerja ter izkoristite do 5 dodatnih let podaljšano garancijo.
Številni proizvajalci naprav ponujajo možnost registracije novega izdelka, vendar manj kot 10 odstotkov strank to dejansko stori, čeprav registracija potrjuje jamstvo ali garancijo. Zato je težko je razumeti, kaj večino uporabnikov zadržuje, da preprosto izpolniji registracijo naprave. Življenje teče hitro in morda smo danes preprosto preveč zasedeni. Ko je naprava zmontirana in deluje, pozabimo na njo. Dokler ne pride do težav.
Poprodajno vzdrževanje je ključnega pomena, da napravo ohranjamo v dobrem stanju. Pri Daikinu želijo zagotoviti, da bi od ponudbe poprodajnega vzdrževanja imeli uporabniki ustrezne koristi, tudi podaljšano garancijo za izdelek, vendar je za to potrebno izdelek registrirati na platformi Stand By Me.
Kako deluje platforma Stand By Me?
Po montaži klimatske naprave ali toplotne črpalke se s pomočjo monterja naprave registrirajte na platformi Stand By Me z e-poštnim naslovom. Na platformi bo dokumentirana namestitev naprave, vključno z vrsto enote, modelom, serijsko številko, datumom namestitve in vašimi podatki. Registracijo lahko opravijo tudi že obstoječi lastniki naprav Daikin.
Pri Daikinu želijo s platformo Stand By Me uporabnikom pomagati pri nadzoru in rednim vzdrževanjem naprave, ob tem pa bosta učinkovitost in zanesljivost naprave veliko boljša.
Kakšne so ugodnosti registracije na platformi Stand By Me?
- Preprost dostop do informacij o vaši napravi.
- Podrobna poročila o zgodovini vzdrževanja in popravilih.
- Načrtovani opomniki vzdrževanja za vas in vašega servisnega partnerja.
- Kontaktni podatki servisnega partnerja.
- Podaljšano jamstvo za vašo napravo.
Za več informacij in morebitna dodatna vprašanja lahko pišite v spodnji kontaktni obrazec, kjer vam bodo poskušali odgovoriti v najkrajšem času.
Želite več informacij? "*" indicates required fields