Panasonic poudarja zeleno strategijo in širi mrežo po Sloveniji

Oglasno sporočilo

Avtor: Panasonic, promocijsko sporočilo

Panasonic je na Sejmu Dom predstavil kakovostne in sodobne rešitve na področju ogrevanja, hlajenja in sanitarne vode za prijetno bivanje.

S prihodom pomladi so na široko odprli vrata različni sejmi tako doma kot v tujini. Na vodilnem svetovnem sejmu za industrijo ogrevanja, ISH v Frankfurtu, je generalni direktor HVAC Europe Hiroshi Komatsubara predstavil vlaganja v širitev palete izdelkov ter v raziskave in razvoj v Evropi, vključno s svojimi tremi tovarnami v Franciji, Italiji in na Češkem.

 

panasonic toplotne crpalke

Toplotna črpalka Panasonic

 

Tudi v Ljubljani je potekal največji sejem s področja graditeljstva, 61. Sejem Dom. Prodajni predstavnik za Slovenijo Simon Kosič je predstavil vizijo in cilje, ki so usmerjeni h krepitvi in širitvi prodajne mreže ter servisnih centrov po vsej Sloveniji: »Uporabnikom želimo ponuditi kakovostne in sodobne rešitve na področju ogrevanja, hlajenja in sanitarne vode, da bo bivanje v njihovih prostorih prijetno. Pri tem imamo pri Panasonicu zmeraj v mislih tudi čisto tehnologijo, ki ponuja najsodobnejše rešitve s poenostavljenim upravljanjem naših naprav.«

 

panasonic toplotne crpalke simon kosic

Simon Kosič, prodajni predstavnik podjetja Panasonic za Slovenijo.

 

Na Sejmu Dom predstavili novosti in trende

Prvi sejemski dan je njihove največje poslovne partnerje Jadran Energetika, RAM2, THS in Veto nagovoril Tamás Kozák, direktor za srednjo in vzhodno Evropo pri Panasonicu, ki je dejal, da je pomen ekologije, energetske neodvisnosti in kakovosti zraka vedno večji. Po zadnjih podatkih je bilo v Evropi milijon toplotnih črpalk in ta številka se je v prejšnjem letu skorajda podvojila (1,8 milijona). Napovedi kažejo, da bo do leta 2030 toplotno črpalko uporabljajo okrog 6 milijonov ljudi. Kozák Tamás je izpostavil tudi Panasonicove novosti in trende na katere so najbolj ponosni. So namreč eden izmed redkih proizvajalcev, ki v svojih proizvodnih podjetjih v Franciji, Italiji in na Češkem proizvajajo dele, ki so potrebni za delovanje njihovih produktov, v prejšnjem letu pa so se še združili s podjetjem System Air, ki je v strokovnem smislu vodilno na področju prezračevanja. Skupaj s Simonom Kosičem sta zgoraj omenjenim poslovnim partnerjem podelila tudi simbolične nagrade za dolgoletno sodelovanje in zaupanje.

baner toplotne crpalke

Nova Aquarea K in L že na slovenskem trgu!

Na Sejmu Dom so tako pripravili več zanimivih predavanj, delavnic in interaktivnih predstavitev. Vzporedno je potekalo tudi usposabljanje za inženirje Panasonic, vse v želji, da zainteresiranim predstavijo Panasonicovo tehnologijo, ki navduši še tako zahtevnega uporabnika in strokovnjaka. Na stojnici so med drugim predstavljali tudi najnovejše toplotne črpalke Panasonic generacij K in L, ki sta nedolgo nazaj prejeli prestižno priznanje Good Design Best100 2022, vključno s programom toplotnih črpalk, ki uporabljajo plin R290.

 

panasonic sejem dom toplotne crpalke

Predstavitev novosti na sejmu Dom v Ljubljani.

Panasonic uresničuje svojo evropsko strategijo za omogočanje bolj zelenega ogrevanja in podporo prehodu k neodvisnosti od fosilnih goriv. Hiroshi Komatsubara, generalni direktor Panasonic HVAC Europe, je na sejmu ISH izpostavil, da vlagajo 550 milijonov evrov v številne dejavnosti, vključno z razvojem njihove češke tovarne za krepitev proizvodnje A2W in širitvijo Panasonicovega centra za raziskave in razvoj v Italiji, ki proizvaja izdelke s hladilnim sredstvom z nizkim GWP, čisto tehnologijo, tehnologijo zaznavanja, rešitvami za kakovost zraka v zaprtih prostorih in drugimi izjemnimi rešitvami.

Dejstvo je, da se povpraševanje po trajnostnem ogrevanju in hlajenju v Evropi iz leta v leto veča. Ta izjemna rast se bo verjetno nadaljevala glede na potrebo po razogljičenju v luči podnebnih izrednih razmer in odmiku od fosilnih goriv. Panasonic stremi, da je z edinstvenimi tehnologijami za ogrevanje in hlajenja za toplotne črpalke zrak-voda, klimatske naprave in hladilne naprave energetska učinkovitost v središču njihovih dejavnosti, namenjenih zagotavljanju večje energetske neodvisnosti in energetske varnosti za gospodinjstva in podjetja. Primer tega je program »Panasonic GREENIMPACT«, ki je osredotočen na Panasonicovo edinstveno in prvo tovrstno tovarniško pilotno namestitev RE100 na svetu, katere cilj je doseči ničelno proizvodnjo z uporabo Panasonicovih edinstvenih čistih vodikovih gorivnih celic.

Kontaktirajte ponudnika

"*" indicates required fields

 

 

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI

SORODNE VSEBINE