Opazen preobrat v ponudbi in konkurenčnosti
Merkur je v zadnjih letih veljal kot eden močnejših stebrov v trgovini s tehničnim blagom, tako za podjetja, kot končne individualne kupce. Po zadnjih, vsem znanih pretresih in negotovostih obstoja, po gradbeni krizi, ki je še ni konec, se Merkur pospešeno vrača na trg, tako s strani dobaviteljev, kot kupcev.
Lojze Bertoncelj, vodja oddelka Storitve in razvoj v Merkurju |
V Merkurju nam je g. Lojze Bertoncelj, vodja oddelka Storitve in razvoj, postregel z odgovori na vprašanja o nekaterih aktualnih spremembah v ponudbi.
Lahko izpostavite novost v Merkurjevi ponudbi ta trenutek, z vidika koristi za kupce?
Izpostavljamo usmeritev na končne kupce, ki so v življenjski situaciji, da želijo oz. morajo investirati v izboljšanje svojih bivalnih prostorov. Lahko gre za povsem nove (pasivne) gradnje ali za energetsko obnovo, kot je prenova ogrevanja, hlajenja in prezračevanja, menjava stavbnega pohištva, toplotna obnova fasade in strehe, izdelava mansarde, ali pa prenova kopalnice in inštalacij. Vsem tem kupcem nudimo ugodnosti v okviru programa Gradimo z Merkurjem.
Kaj je bistvo ponudbe Gradimo z Merkurjem?
Bistvo ponudbe je individualna obravnava. Kupci so preko različnih medijev in prodajnih mest pozvani, da nam zaupajo želje, katerim potem prilagodimo ponudbe in rešitve na ključ. Slednje vsebujejo tako načrtovanje od izrisa kopalnic, svetovanja pri izboru izdelkov, pomoč pri financiranju in pri pridobivanju nepovratnih sredstev iz EKO sklada, ureditev nakupa z vgradnjo z davkom 8,5 % namesto 20 %.
Individualna obravnava je pomembna, vendar trg zahteva več, po čem ste drugačni od konkurence?
Kupec bo presenečen nad pripravljenostjo in usposobljenostjo t.i. skrbnikov kupcev. Individualna obravnava odpravlja negotovost in strah kupca pred napačnimi odločitvami, hkrati pa prinaša tudi neposredne in posredne finančne koristi. Neposredna korist je vsaj 12 % popust za vse večje nakupe. Kupcem, ki si želijo individualne oskrbe, nudimo najmanj 3 % popust za vse izdelke, ki jim cena ni tako ali drugače že znižana. V primeru plačila z gotovino dobijo do 5 % popusta in za nakupe na Merkurjevo kartico zaupanja še dodanih do 5 % v obliki bona za popust, kar skupaj predstavlja vsaj 12 % popusta. Posredne finančne koristi pa so konkretna pomoč z obrazci pri pridobivanju nepovratnih sredstev iz EKO sklada. Pametno vodena investicije je lahko zelo kakovostna in finančno ugodna.
Kolikšno je povpraševanja po prenovah sistemov ogrevanja in kakšnih?
V okviru individualne obravnave Gradimo z Merkurjem imamo daleč največ inštalacij solarnih sistemov in toplotnih črpalk, v zadnjem času pa tudi sistemov hlajenja in klim. Ravno na teh, tehnološko vse bolj dovršenih tehnologijah, pride v poštev strokovna vgradnja, brez katere tako ali tako ni garancije, zelo do izraza. Kupci razumejo, da si Merkur ne more privoščiti, da bi jih kakorkoli prevarali, strokovno, pri vgradnjah, z nakupnimi ugodnostmi, ker se bodo že naslednje leto vrnili z novo potrebo pri adaptacijah. Zelo za dobrodošlo se je izkazala tudi naša pomoč z delno predizpolnjenimi obrazci za pridobivanje sredstev iz EKO sklada.
Lahko računamo na posodobitev internetne podpore kupcem? Kakšne?
Spletna trgovina je bila celovito prenovljena konec lanskega leta. Vse spremembe na izdelkih in cenah so tekoče ažurirane iz zalednih informacijskih sistemov. Narejena je nova klasifikacija asortimana samo za spletno trgovino in sicer z vidika kupca. Kupec si lahko poišče in prebere lastnosti in koristi posameznih izdelkov. Del splošnega programa se vse bolj uspešno prodaja na internetu, ravno investicijski nakupi z vgradnjo pa so področje, kjer kupci pričakujejo in cenijo več kot le nakup. Vzporedno s spletno trgovino so vzpostavljeni tudi vsebinski portali Gradimo z Merkurjem, Vrtnarimo s srcem s poglobljenimi informacijami o gradnji in vrtnarjenju.
Še zadnje vprašanje: Kaj bo Merkurju novega prinesla jesen?
Predvsem precej strank, ki bodo v tem času tako ali drugače gradili in obnavljali z Merkurjem.