Vlaganja v zasavsko energetiko

Avtor: admin

Gradnja pretovorne postaje Stala bo na območju opuščenih industrijskih tirov ob glavni železniški progi Ljubljana–Zidani Most – V osmih urah bo v TET pretovorila 2000 ton energenta Trbovlje – Gradnja na deset milijonov evrov ocenjene pretovorne postaje za premog, ene najpomembnejših naložb v trboveljski Termoelektrarni (TET) v zadnjih nekaj letih in strateško pomembnega projekta za obstoj zasavske energetike, poteka po načrtih, je za Delo zagotovil pomočnik direktorja družbe Jani Žlak.Pretovorna postaja z zmogljivostjo 500 ton energenta na uro bo stala na območju o …

Gradnja pretovorne postaje

 

Stala bo na območju opuščenih industrijskih tirov ob glavni železniški progi Ljubljana–Zidani Most – V osmih urah bo v TET pretovorila 2000 ton energenta

 

Trbovlje – Gradnja na deset milijonov evrov ocenjene pretovorne postaje za premog, ene najpomembnejših naložb v trboveljski Termoelektrarni (TET) v zadnjih nekaj letih in strateško pomembnega projekta za obstoj zasavske energetike, poteka po načrtih, je za Delo zagotovil pomočnik direktorja družbe Jani Žlak.

Pretovorna postaja z zmogljivostjo 500 ton energenta na uro bo stala na območju opuščenih industrijskih tirov ob glavni železniški progi Ljubljana–Zidani Most. Zemljišče je v lasti Rudnika Trbovlje-Hrastnik, ki je TET za potrebe gradnje pretovorne postaje podelil zazidalno pravico, ni pa jim prodal zemljišča.

 

Takšna odločitev zdaj že nekdanjih vodilnih v RTH in njihovih nadzornikov, ki je v TET povzročila precej nejevolje, se je zdaj izkazala za pravilno. Zemljišče z napovedanimi tujimi vlaganji v bližnjo lokacijo (gradnjo 200 megavatne plinsko-parne enote na mestu sedanje je napovedal mednarodni holding EFT), na kateri stojita več kot 30 let stara izrabljena plinska bloka, namreč vsak dan pridobiva vrednost.

 

Novi pretovorni postaji se bodo morali umakniti tudi objekti stare separacije, obnoviti bo treba pet industrijskih tirov, električno vozno mrežo in urediti nov sistem kretniških zvez ter svetlobno signalizacijo. Dela, s katerimi je izvajalski konzorcij – vanj so se združila trboveljsko gradbeno podjetje Zasavje, gradbinci Slovenskih železnic in GH Holding – začel maja, bodo predvidoma končali v letu dni. Vredna so pet milijonov evrov, dodatnih pet pa bo po podatkih Janija Žlaka stala oprema. Ta del posla je dobil Istrabenz Gorenje energetski sistemi.

 

Pretovorna postaja ne bo »rezervirana« le za premog iz zasavskih jam, temveč tudi za druge energente, predvsem za uvožene premoge, glede na razvojne načrte TET pa tudi za biomaso in lignit. Letos mora TET od RTH odkupiti še 460.000 ton premoga, približno 200.000 ton pa zgotoviti z drugimi energenti; te v TET zdaj dostavljajo s tovornimi vozili. V TET porabijo od 2000 do 2200 ton premoga na dan. Pretovorna postaja bo z manipulacijami vlakovnih kompozicij lahko v osmih urah v TET pretovorila dve vlakovni kompoziciji s po 20 vagoni oziroma 2000 tonami energenta, je povedal Žlak.


Vir: www.delo.si

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI

SORODNE VSEBINE