Evropska komisija je predstavila nov predlog za izboljšanje informacij o okoljski učinkovitosti proizvodov, s katerim želi prispevati k zagotavljanju primerljivih in zanesljivih okoljskih informacij ter okrepiti zaupanje potrošnikov, poslovnih partnerjev, investitorjev in drugih zainteresiranih strani.
Najnovejši Eurobarometer o ekoloških proizvodih kaže, da je 48 % evropskih potrošnikov zbeganih zaradi poplave okoljskih informacij. V današnjem predlogu sta tako predstavljeni dve metodi za merjenje okoljske učinkovitosti v celotnem življenjskem krogu: metoda za merjenje okoljskega vpliva proizvodov (PEF) in metoda za merjenje okoljskega vpliva organizacij (OEF). Spremlja ju priporočilo, naj države članice, podjetja, zasebne organizacije in finančna skupnost prostovoljno uporabljajo ti dve metodi. Komisija je oblikovala tudi načela za obveščanje o okoljski učinkovitosti, med katerimi so preglednost, zanesljivost, popolnost, primerljivost in jasnost. Predlog poleg tega predvideva podporo mednarodnim prizadevanjem za boljše usklajevanje metodološkega razvoja in razpoložljivost podatkov.
Vir: Društvo Planet Zemlja