Družbena odgovornost je naložba v prihodnost

Družbena odgovornost je naložba v prihodnost

Družbena odgovornost je naložba v prihodnost in hkrati pogoj za uspešno poslovanje, pravijo v podjetju Energija plus, kjer vseskozi iščejo načine, kako izboljšati kakovost življenja njihovih zaposlenih, lokalne skupnosti in širšega okolja, v katerem delujejo.

»V Energiji plus, ki je pomembna mariborska gospodarska družba, smo že na začetku postavili visoke standarde kakovosti poslovanja in odnosov s svojimi kupci ter z zaposlenimi, visokim standardom pa sledimo tudi na drugih področjih družbene odgovornosti,« poudarja direktor Bojan Horvat in doda, da družbena odgovornost za Energijo plus ni projekt, temveč del poslanstva.

 

 

Energija plus medijska sola

»Ob predstavitvi izzivov na Marketinško-medijski poletni šoli so mladi pokazali svoj pogled na poslovanje energetskega podjetja in nam dali kar nekaj novih idej,« pravi Bojan Horvat, direktor podjetja Energija plus.

 

 

Razlog je preprost: radi pomagajo in vračajo okolju, v katerem delujejo. To počnejo na različne načine, tudi z donacijami. Tako so lani decembra pomagali trem bolnišnicam v severovzhodni Sloveniji. »Splošni bolnišnici Murska Sobota smo namenili 2000 evrov za otroški oddelek, Splošni bolnišnici dr. Jožeta Potrča Ptuj smo z enakim zneskom pomagali do nakupa inkubatorja, mariborski kliniki za pediatrijo pa smo prav tako z 2000 evri pomagali kupiti aparat, ki omogoča malim bolnikom podporo dihanju,« našteva sogovornik. Poleg tega so 450 otrokom omogočili nepozabni Božični kino, pri čemer so se, tako kot pri drugih podobnih projektih, povezali s poslovnimi partnerji, in skupaj z njimi izvabili nasmeh na obraze otrok.

 

Mlade spodbujajo k doseganju odličnih rezultatov

Junija letos so nasmeh privabili tudi na obraze študentov, saj so se kot partner pridružili Univerzi v Mariboru in sodelovali pri izbiri najboljšega študenta mariborske univerze. »Vztrajnost, ambicioznost in kreativnost so nedvomno tiste vrednote, ki odlikujejo posameznika in mu zagotavljajo uspehe tako v času študija in pri raziskovalnem delu kot tudi pozneje na njegovi poklicni poti. S podeljeno nagrado želimo mlade še dodatno spodbuditi k doseganju odličnih rezultatov,« pravi Bojan Horvat, ki trdno verjame, da so mladi naša prihodnost.

To je tudi razlog, da je Energija plus letos že tretje leto zapored v sodelovanju z Energetika.net organizirala Marketinško-medijsko poletno šolo. Ta je namenjena naravoslovcem in družboslovcem, študentje pa so se med 3. in 6. julijem izobraževali v Informacijskem središču Energije plus v Mariboru. Poleg klasičnih predavanj so sodelovali pri iskanju idej in reševanju energetskih izzivov, s katerimi se soočajo velike energetske družbe. Sogovornik pojasnjuje: »Skupaj smo ugotovili, da so včasih bolj kot znanje pomembni kreativnost, samoiniciativnost, vztrajnost, motiviranost, odprtost, pripravljenost za učenje in energičnost. Ob predstavitvi izzivov so nam mladi pokazali svoj pogled na poslovanje energetskega podjetja in nam dali kar nekaj novih idej.«

 

 

Energija plus donacije

Družbena odgovornost za Energijo plus ni projekt, temveč del poslanstva. Okolju in ljudem vračajo na različne načine, tudi z donacijami.

Energija plus nagrada studentu

V podjetju Energija plus želijo mlade spodbuditi k doseganju odličnih rezultatov, zato sodelujejo pri izbiri najboljšega študenta mariborske univerze.

 

 

Skrb za kupce je na prvem mestu

Že dve leti vsak mesec izžrebajo pet zvestih gospodinjskih kupcev, ki jih nagradijo s plačilom mesečnega računa električne energije. Horvat poudarja, da so kupci vedno na prvem mestu, zato zanje pripravljajo posebne ponudbe in ugodnosti, razvijajo nove storitve in produkte. Med drugim vsako prvo sredo v mesecu na prodajnem mestu na Vetrinjski ulici 2 v Mariboru organizirajo brezplačen energetski svetovalni dan. Na voljo jim je strokovnjak, ki odgovarja na njihova vprašanja, lahko pa se odločijo tudi za individualno svetovanje o konkretnih problemih in vprašanjih, povezanih z rabo energije v gospodinjstvu.

 

 

Z novim klicnim in prodajnim centrom še bliže kupcem
Z novim klicnim in prodajnim centrom, ki so ju odprli letos spomladi na Veselovi ulici 10, v Borovi vasi v Mariboru, so se še bolj približali kupcem. »Naši sodelavci v klicnem centru so jim na voljo od ponedeljka do petka med 7.30 in 18. uro na brezplačni telefonski številki 080 21 15. Zdaj jim lahko tudi v času največjega števila klicev zagotavljamo hiter in kakovosten telefonski ter e-poštni servis, kar pomeni, da smo zanje še bolj dostopni in vedno na voljo s pravimi rešitvami,« o razlogih za naložbo pove Bojan Horvat. Na isti lokaciji je tudi nov prodajni center, kjer je mogoče kupiti različne izbrane produkte, ki zagotavljajo prihranke in sledijo smernicam učinkovite rabe energije.

 

 

»Naši kupci lahko veliko stvari uredijo hitro, brez čakalnih vrst in dodatnih stroškov. Zanje smo zasnovali spletno in mobilno aplikacijo, ki omogoča dodajanje merilnih mest in izračun informativne porabe, sporočanje stanja števca za obračun po dejanski porabi, izbor energenta in prikaz merilnega mesta z osnovnimi podatki ter porabo na merilnem mestu, pregled računov in plačil na merilnem mestu, urejanje vnosa stanja števca za vsa merilna mesta, kjer še ni daljinskega zajemanja podatkov, pregled zgodovine plačil, naših novosti in pomembnih informacij, urejanje spremembe načina pošiljanja računov, način obračuna,« našteva Bojan Horvat. Doda še, da v podjetju Energija plus kot prvi dobavitelj električne energije in zemeljskega plina v Sloveniji omogočajo popoln nadzor z zgodovino porabe energentov.

Ta rešitev po njegovih besedah odpravlja težave in nesporazume z dobavitelji in sistemskim operaterjem, še preden kupec prejme račun za energente: »Z nakupom rešitve za nadzor porabe ne boste več v skrbeh, ali je prišlo do izlitja vode, ali ste izklopili likalnik oz. plinski štedilnik, ko vas ni doma. V primeru prekoračitve želenih vrednosti vas aplikacija opozori in posreduje informacijo na vaš računalnik ali pametni telefon. Poslovni uporabniki pa lahko z nadzorom porabe med drugim ugotovijo, kolikšen vpliv imajo večji stroji in naprave na celoten strošek za elektriko, plin in vodo.«

 

 

      
  

Prevzeti moramo odgovornost

Poraba energije iz leta v leto narašča, zalog večine tradicionalnih virov energije pa je vedno manj, zato je nujno, da z energijo ravnamo gospodarno. Za energetsko učinkovitost si moramo prizadevati na vseh ravneh – tako pri proizvodnji, prenosu in distribuciji energije kot tudi pri njeni porabi. Odgovornost za to moramo prevzeti vsi, vsak posameznik, gospodinjstvo in industrija. Prav vsi imamo namreč na voljo številne možnosti za učinkovito rabo energije in za zmanjšanje njene porabe, s čimer pomembno prispevamo k ohranjanju okolja. S tega stališča so nujne naložbe v večjo energetsko učinkovitost in v večjo energetsko neodvisnost ne samo posameznih gospodinjstev, ampak tudi lokalnih skupnosti in države kot celote. In če želimo prihodnjim generacijam zagotoviti svetlo prihodnost, se moramo usmeriti v iskanje trajnejših energijskih virov in doseganje trajnostno naravnanih ciljev na področju energetike, kajti le ti bodo prinesli prave pozitivne učinke.

  

Bojan Horvat

Bojan Horvat, Energija plus, d. o. o.

 

 

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI