Kdo so idealni potencialni vozniki za električni avto
V praksi izkušnje za električni avto kažejo, da je ta zelo primeren za vse uporabnike, ki dnevno v povprečju opravijo vsaj 100 kilometrov in lahko baterijo polnijo doma.
Ti spadajo v veliko skupino dnevnih migrantov, za katere tudi začetna višja cena ni problematična. Lastniki električnih avtomobilov zaradi ugodnega financiranja Eko sklada pojasnijo zakaj je električni avto zanje ekonomsko povsem upravičen. Za najem kredita za električni avto in prevoz namreč mesečno plačajo toliko kot prej samo za gorivo. Tako se ekonomika izravna ker obremenitev z dodatnimi stroški odpade, vozijo pa novi avto in to brez izpustov. Ker električni avto namesto na javnih polnilnicah polnijo doma, ne povzročajo obremenitve omrežju.
Električni avto v praksi pomeni, da se nam lahko strošek za gorivo izenači s stroškom za kredit
Električni avto napolnim doma, obremenitev omrežja s tem odpade
Kdaj in kako polniti električni avto
Če imamo ob isti uri zelo veliko avtomobilov priključenih na električne polnilnice, lahko predvidimo odjem, ki presega zmožnosti dobave električne energije iz omrežja.
Mnoge Evropske države, dober primer je tudi Anglija, z vladnimi ukrepi uporabnike električnih avtomobilov stimulirajo k polnjenju čez noč, s čimer je mogoče predvideti količino porabljene električne energije, odvzem elektrike je enakomeren in ne predstavlja obremenitve za omrežje. Zato je pomembno kdaj in kako polnimo.
36,7 milijonov avtov v Angliji potrebuje 75 teravatnih ur električne energije
Preračunali so, da v primeru, ko bi 60% lastnikov električni avto polnilo ponoči, prišlo do izravnave med odjemom podnevi in odjemom ponoči. Trdno so prepričani, da bo polnjenje električnega avtomobila v Angliji pripomoglo k stabilizaciji elektroenergetskega sistema, in ne obratno. Sedanja evropska proizvodnja elektrike naj bi prenesla elektrifikacijo, kot je predvidena v naslednjem desetletju, naj pa ne bi prenesla dodatnih konic.
Vsebina povzeta iz študije Goodall - 100% EVs can be easily accommodated on the UK grid, predstavljene na finance.si
Povezane vsebine